niedziela, 27 października 2013

Już dawno zapadła decyzja, że Nasze wesele będzie niezwykłe!

Zrobimy wesele tematyczne! A że obydwoje jesteśmy dziwni i życie to sztuka kompromisów to padło na wesele filmowe;)
A zaczęło się od... Star Wars!
Czy ktoś z Was oglądał ten film? Pewnie tak, bo to klasyka.
Uwielbiany przez mężczyzn, ale przez kobiety już niekoniecznie. Oczywiście to jest ulubiony, a wręcz uwielbiany film przez Jakuba. Jakub wszystko mógłby mieć w Star Wars nawet ślub.
Jako że nie wyobrażałam siebie w takich śmiesznych naucznikach Lei trzeba było coś z tym pomysłem Kuby zrobić.
Stanęło na tym że wspólnie wybierzemy ulubione przez Nas filmy i połączymy to w jedną wspójną całość.
Nasze filmy:

1.Star Wars


2. Władca Pierścieni- nasz wspólny ulubiony. Tolkien!


3. Indiana Jones- mój bohater z dzieciństwa (chyba każdy chciał zostać archeologiem po obejrzeniu, ale koniec końców nim nie zostałam. Chlip.)



4. Step Up-aaa!:) tego nie trzeba tłumaczyć :) pałam miłością naturalną do filmów o tańcu a ten jeden z najlepszych!


znalazły się też seriale:

1. Hoży Doktorzy- pierwszy serial który oglądaliśmy razem :)


2. Teoria Wielkiego Podrywu:




To raczej nie są "imprezowe" filmy  ale są nasze i to najważniejsze. Mamy kilka pomysłów na to by połączyć te różności np. tort star wars, czy naklejki na butelki z parami, ale wizja dopiero się tworzy w naszych głowach i jak będzie wyglądać w końcowej wersji tego nie wie nikt nawet My:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz