niedziela, 9 lutego 2014

Dziś zajmę się tematem: w co włożyć prezenty dla gości?

Tak będziemy mieć prezenty dla gości :) Wydaje mi się że jest to miły zwyczaj coraz częściej spotykany również w Polsce. Byłam pewna że na moim weselu coś takiego będzie jak dostałam w woreczku z organzy migdały takie jakies przywiezione przy okazji ;) od tamtej pory pokochałam te migdały:)
 no cóż lubię słodycze.. ;) ale wbrew pozorom na naszym weselu nie bedzie wyżej wspomnianych słodkości tylko... hmm na razie niespodzianka! (wiem że niektórzy są wtajemniczeni;p)

Pierwszym pomysłem byly błekitne woreczki z organzy- proste, ładne, tanie- spełniają wszystkie wymagania nie przekażę tutaj czy zostaliśmy przy tym pomyśle czy też nie.. ale wkleję inne cudowne, kreatywne pomysły











A na koniec takie male co nie co- jabłka w czekoladzie. Wygladają pięknie ciekawe jak smakują?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz