wtorek, 31 grudnia 2013

Mocne postanowienie poprawy :)

Zbliża się nieuchronnie rok 2014 i większość ludzi wyznacza sobie cele, zamierzenia,
zadania z tej okazji.
Nigdy nie próbowałam, gdyż zazwyczaj postanowienia porzucane są 2 dni później zresztą harcerze mają stopnie i sprawności. Tylko postanowienia w formie zadań na stopień są bardziej mobilizujące i jest zawsze ktoś- opiekun który zawsze kopnie Cię w tyłek kiedy Ci się przestanie chcieć, bo nasze samozaparcie często szybko wygasa. Jakoś zawsze ta idea mi pasowała i lubiłam wdrapywać się po kolejnych stopniach, ale w tym roku nie robię już żadnego.
Wiem mogłabym, ale na razie nie czuję potrzeby rozwijania się instruktorsko. Natomiast zbliżający się nieuchronnie ślub mobilizuje mnie do wyznaczania innych ścieżek rozwoju np. o zadbanie o siebie, swoje potrzeby, o swoje ciało. Ci co mnie znają wiedzą że zaniedbałam to i owo ostatnimi laty. Widać małe fałdki, cellulit itp. Nigdy nie lubiłam ćwiczyć na wfie- szczerze od gimnazjum nie ćwiczyłam na sali gimnastycznej. Jakoś tego nie potrzebowałam za bardzo, byłam przeraźliwie chuda. Czasem jakiś basen, co tygodniowe zbiórki w lesie, czy wakacje w górach na świeżym powietrzu rekompensowały mi brak ćwiczeń. Zresztą kiedyś cały czas gdzieś pędziłam, byłam w ciągłym ruchu. Od kilku lat to się zmieniło, trochę z powodu mojego kochanego gracza, ale też dlatego że zwolniłam, nie angażuję sie w tyle spraw co kiedyś.
 
Po tak długim wstępie który Was pewnie znudził obiecuję sobie że:
-codziennie będę ćwiczyć wieczorem
(muszę znaleźć jakiś fajny zestaw ćwiczeń na ramiona, brzuch i uda!)
- będę używać systamatycznie kosmetyków np. balsamu do ciała, kremu do pięt, różnego rodzaju odżywek do włosów, paznokci itd.
-będę regularnie robić sobie maseczki
-częściej zabierać mojego narzeczonego na romantyczne spacery:)
-zadbam o swoje zdrowie
-wybiorę się do dentysty
-będę mniej jeść niezdrowych rzeczy np słodyczy :( i ogólnie mniej jeść! ale więcej warzyw i owoców? (fuu jabłka...)
-będę więcej tańczyć!

I postanowiłam żeby się zmobilizować co tydzień będę robić malutkie sprawozdanie:)


A jak tam u Was sylwestrowe plany? postanowienia?

Oto życzenia dla Was:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz