sobota, 18 stycznia 2014

Dziś zebrało się na wspominki....

Ostatnio przeglądałam moje stare zdjęcia by zmotywować się do ćwiczeń (ach ostatnio z nimi słabo..;() a dziś zabrałam się  za przeglądanie swoich piosenek bo prowadzę zajęcia o historii drużyny...
i stwierdziłam że się bardzo zmieniłam! nie wiem czy to dobrze czy nie... nie ma śladu już po starej Pchele! Nawet znajomi zaczęli mówić mi po imieniu! Ratunku! nie słucham już punku czy rocku polskiego, jakoś dałam się zdominować przez Kubę w tym względzie,  a moje stare "skarby" leżą w większości w piwnicy.
Tak wszyscy dorastamy. Moje koleżanki albo mają albo będą miały w najbliższym czasie swoje dzieci.
Życie biegnie, czas ucieka przez palce. Codziennie nasze poglądy i ideały są weryfikowane. Ale czasem chciałoby się wrócić do tej starej Pcheły która nie lubiła różowego:) Magda! musimy się spotkać!

A teraz o czymś innym: za oceanem okazało się że się nie odmienia imon na zaproszeniach. Ech... i cały dym się zrobił wokół tego... a już się cieszyłam że zaproszenia doszły! (sukces pełny w tym względzie!)
jestem trochę tym zmęczona że gdzie się nie poruszę trafiam na minę....

co do bielizny ślubnej hmm... jest bardzo niewielki wybór w kolerze ecru/mleko/śmietankowym...a jak już góra jest ok to dół beznadziejny... na różnych forach, stronach też są pasy i pończochy... Nigdy czegoś takiego nie nosiłam... fajnie to wygląda, esetycznie super tylko czy w sierpniu nie będzie za gorąco? okazało się że nie jestem obeznana zupełnie w tym temacie, a wydawało się to takie proste...

to i buty spędzają mi sen z powiek ;p

może takie?

 tylko kolor taki?
idziemy też 2.02. na targi ślubne może tam coś zahaczymy...


sukienka na porawiny, bolerko czy garnitur pana młodego (bo teraz są przeceny studniówkowe) trochę zawracają mi głowę, chyba się wciągnęłam w organizację aż za bardzo.




dodaję też link który mój brat podesłał; http://michelleliando.com/ to jest sesja ślubna wykonana przez pewną fotografkę. Podobają mi się tu szczegóły.. splecione ręce, czy ujęcia pod drzewem, buty pana młodego. Fajnie że brat i jego dziewczyna szukają już inspiracji ;) Dziękuję! Ciekawe jak będzie wygladała nasza sesja!


Moja świadkowa zaczęła interesować się tematem panieńskiego- trochę się boję!


Trzymajcie się!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz