niedziela, 8 grudnia 2013

Hej Hej!

Dziś będzie troszeczkę o dodatkach, szybciutko dodaję co znalazłam by nie zapomnieć!
A znalazłam  przez przypadek szukając prezentu-spinki do koszuli za 24 zł (wow!). Wow bo nawet takie nie srebrne np takie przypinkowe jak kolczyki  kosztują 200-300 zł tylko dlatego że są filmowe, a srebrne jeszcze więcej około 600 zł, więc aaa! Choć nie wiem czy nie będą bardzo niskiej jakości, postanowiłam je kupić- przecież jak nie na ślub to przydadzą się może na jakąś inną okazję ;) Mi się podobają supermana (bo Kuba to taki mój superman ratuje mnie z opresji) a Kuba chce batmana, za którym nie przepadam, a żeby śmieszniej było w zamyśle miały być star wars. I co teraz? :)


Oglądając rzeczy z władcy pierścieni, znalazłam naszyjnik Arweny za kosmiczną cenę aż 35 zł! Może mam dziś jakieś święto? Zawsze chciałam taki mieć tak samo jak broszkę w kształcie liścia z Lorien, ale zawsze te oryginalne rzeczy są bardzo drogie.Może marzenia się spełniają? Mój ukochany już widział ;) Stwierdziłam że pewnie do sukni nie będzie pasował (już nie szalejmy) ale może na poprawiny? hmm... pewnie Ania złapie się za głowę;D



http://allegro.pl/spinki-do-mankietow-koszuli-star-wars-gwiezdne-woj-i3581706631.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz